Zwroty i reklamacje

Konsument może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zgłosi fakt odstąpienia od zakupu oraz w ciągu 14 dni dostarczy zwracany towar do naszej firmy (osobiście lub przesyłką kurierską).

Zgłoszenie zwrotu towaru należy dokonać telefonicznie, pod numerem: 24 366 99 44 lub e-mailem na adres biuro@extrakominki.pl. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest oddanie towaru w nienaruszonej postaci, tj. bez śladów użycia.

Zwroty towaru przyjmowane są wyłącznie osobiście w naszym biurze lub przesyłką kurierską (ze względu na wysoką wartość przesyłki). Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, zaś do paczki dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od zakupu opatrzonym datą i podpisem osoby, która dokonała zakupu, a także z podanym numerem konta, na który zostanie przelewem zwrócona cena towaru. Tak zapakowany towar należy odesłać na adres wskazany przez nas telefonicznie lub e-mailowo. Przesyłki na koszt firmy nie będą przyjmowane i będą zwracane do nadawcy.

Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe w terminie od 7 do 14 dni od otrzymania przesyłki oraz potwierdzenia przez zwracającego towar faktury korygującej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl