
Darmowa dostawa produktów zamówionych w naszym sklepie obowiązuje dla zamówień o wartości od 999 zł. Kominki i piece dostarczane są na paletach, kierowca rozładowuje towar na miejscu dostawy. Szczegółowy cennik dostawy znajduje się na stronie: Czas i koszt dostawy
Darmowy zwrot kominków, pieców i ogrzewaczy!
Jeśli po zakupie kominka, pieca wolnostojącego lub ogrzewacza gazowego zmienisz zdanie, wyślemy kuriera po Twoje urządzenie. Pamiętaj jednak, że masz 14 dni na zgłoszenie zwrotu (czas liczy się od momentu dostawy). Zwracane produkty muszą być nieużywane. Spakuj solidnie zwracany towar. Jeśli to kominek, ustaw go na palecie, przymocuj, zabezpiecz i przygotuj do wysyłki. Koniecznie zrób zdjęcia. Skontaktuj się z nami, wyślij zdjęcia mailem, a my zajmiemy się resztą.
Regulamin Promocji "Darmowy zwrot":
- Organizatorem promocji jest Domfort Sp. z o.o., właściciel sklepu extrakominki.pl, zwany dalej "Organizatorem".
- Klient, który zakupił w sklepie Extrakominki.pl towar i chce dokonać zwrotu, będzie nazywany dalej w tej umowie "Zwracającym"
- Data rozpoczęcia promocji: 16.04.2025, czas trwania: do odwołania. Organizator poinformuje na stronie sklepu o zakończeniu promocji z 14 dniowym wyprzedzeniem.
- Promocja dotyczy wszystkich urządzeń z kategorii: wkłady kominkowe, piece wolnostojące oraz ogrzewacze gazowe.
- Zwracany towar musi pochodzić z udokumentowanego zamówienia w sklepie Extrakominki (adres URL: https://extrakominki.pl)
- Zwrot produktu/produktów należy zgłosić w ciągu 14 dni od przyjęcia przesyłki.
- Zwracane produkty muszą być nieużywane.
- Zwracający przygotuje przesyłkę do zwrotu: spakuje towar w oryginalne opakowanie (karton lub paleta) i należycie go zabezpieczy, w sposób zapewniający bezpieczny transport przesyłki.
- Zwracający wykona zdjęcia przygotowanego do przesyłki towaru i prześle jest do Organizatora promocji, do akceptacji, na adres e-mail: biuro@extrakominki.pl.
- Po otrzymaniu zdjęć zwracanego i zapakowanego towaru i akceptacji jakości pakowania, Organizator promocji zaproponuje termin odbioru zwracanego towaru, w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 16.00. Organizator nie ma wpływu na godzinę odbioru przesyłki przez kuriera. Organizator nie odpowiada za ewentualne opóźnienia w odbiorze przesyłki powstałe z winy firmy kurierskiej.
- Zwracający wydrukuje list przewozowy i przyklei go w widocznym miejscu na przesyłkę.
- W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie od Zwracającego do Organizatora, koszy uszkodzenia towaru powstałe w transporcie na skutek nienależytego zabezpieczenia przesyłki, pokrywa Zwracający.
- Wszelkie spory, które wynikną w związku z realizacją niniejszej Promocji, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji. W przypadku braku osiągnięcia porozumienia sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporów będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Życzymy udanych zakupów!

